فاش شدن جزئيات جديد انتقال رونالدو به رئال

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فاش شدن جزئيات جديد انتقال رونالدو به رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فاش شدن جزئيات جديد انتقال رونالدو به رئال

فاش شدن جزئيات جديد انتقال رونالدو به رئال


رامون کالدرون سه فصل بين سال هاي 2006 تا 2009،رياست باشگاه رئال مادريد را بر عهده داشت. رئال در زمان رياست او، دو عنوان قهرماني لاليگا را به دست آورد.


به گزارش "ورزش سه"، کالدرون روز گذشته در مصاحبه با BBC جزئیاتی دیگر از پرونده انتقال رونالدو به رئال مادرید را فاش ساخت. وی گفت:" در تابستان سال 2008، متقاعد شده بودیم که رونالدو را به مادرید بیاوریم. تمام مقدمات فراهم شده بود. در بوگوتا برای یک بازی دوستانه بودم که رونالدو به من زنگ زد و گفت که آقای رئیس، علاقه شما را درک می کنم اما من تعهدی به فرگوسن دارم و او مانند پدرم است. به او قول داده ام که یک فصل دیگر در یونایتد بمانم. از طرفی، هواداران در اینجا به شدت به ماندن من تمایل دارند.اما نگران نباشید چرا که سال آینده بطور حتم به رئال می آیم."

وی در ادامه افزود :" نمی دانم چرا فرگوسن در کتابش گفته بود که از پیشنهاد رئال استقبال کردیم. او وسواس عجیبی به رئال داشت و حتی بارسا را به رونالدو پیشنهاد داد. نمی دانم این کار برای تحریک ما بود یا نه اما مهم این بود که رونالدو در آمدن به رئال پافشاری کرد.او به یونایتدی ها گفت که یا رئال یا هیچ تیم دیگری. پیش قرارداد ما با رونالدو در زمستان 2009 به قیمت 80 میلیون امضا شد که در نهایت او با 94 میلیون یورو فصل بعد به رئال پیوست."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393 | 19:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.